23 Mayıs 2015 Cumartesi

Beyin 0 - Yürek 1

Herşeyi karıştıran beyin aslında.

Yürek'le devam edildiğinde yola, belki bir sürü yanlış yapılıyor ama insanın bir tarafı boşver ya  diyebiliyor.Sevdim diyor. Ben seçtim diyor.Anlamıştım ama yapamadım diyor.

Eğer beyin sorguluyorsa sürekli,
çomak sokuyorsa işin içine... araf'ta kalıyorsun.
Yüreğini pür dikkat dinleyemiyorsun.Yanlışların daha çok oluyor.

Beyin'den küçük küçük sorular geliyor.. dalga geçiyor bazen.
Ve hatta daha da ileri gidiyor, yüreğine çamur atıyor.
Onu işe yaramaz, hatalı, algısız belletiyor sana.

Hele bir de varsa yanlışların geçmişinde  yürekten sebepli..
O zaman yanmışsın işte.


Ama ne olursa olsun, ne yaşanırsa yaşansın..
Hep yüreğimi savunacağım.
O istediyse, vardır bir hikmeti diyeceğim.
O içime suları serpiyorsa, vardır bir bildiği diyeceğim.

Ve hatta daha da bencil davranıp,
işime geldiğinde yüreğime sahip çıkacağım,
bazen de beynimi buyur edeceğim yüreğimin yanıbaşına..
hadi yiyin şimdi birbirinizi diyeceğim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder